30 Mayıs 2009 Cumartesi

Ölmeden önce yapın 002 (zaten öldükten sonra yapamazsınız)

(birazdan okuyacağınız yazı yoğun şiddet ve insanlık dışı görüntüler içermektedir)

Taze nane yapraklarını buzla ezip, üzerine taze sıktığunız limonatayı ekleyin. Gün batarken, hayatın tüm koşuşturmasını geride bırakıp şezlongunuza uzanın ve bu güzel karışımı yudumlayın. Hahahhahaha yok lan! Sokakta anne babasıyla yürürken yaramazlık yapan, özellikle bağıran bir çocuğa gelişine okkalı bir tokat atın. Küfür de edebilirsiniz "sus, .............." şeklinde. Hatta babasına dönüp "senin te ........., ne biçim çocuk yetiştiriyon" diye çemkirin.

2-3 saniye sonra kaçmaya başlayın, yoksa çok fena dayak yiyeceksiniz. Bizim amacımız ise işte bu 2-3 saniye boyunca anne babada oluşan şaşkınlığı, ne yapacağını bilememeyi izlemek. Dayak yeseniz de önemli değil zaten, buna değer.

Biliyorum el kadar bebeye vurmak nasıl insanlıktır diye düşünüyorsunuz. Ben de üzülüyorum ama çok merak ediyorum lan bir anne-baba böyle bir duruma ne tepki verir diye.
(Bu çocuğa vurulmaz ama ya. Adam bildiğin İstanbul beyefendisi)

3 yorum:

  1. :D değer mi diyosun, bence değmeyebilir çünkü benim çocuğuma yapsalar o boğazı kafası kopmadan bırakmam:)

    YanıtlaSil
  2. ama 2-3 saniye bi kalırsın demi:) onu merak ediyom ben

    YanıtlaSil
  3. o 2-3 saniye çok önemli. ayrıca çocuğun surat ifadesi de incelenmelidir. çocuk ismini verdiğimiz yaşam formları bu tip şoklara daha farklı tepki veriyorlar.

    YanıtlaSil