5 Mayıs 2009 Salı

Omegle - ASL geri döndü..aslı değil a/s/l?


Son günlerin favori chat odası omegle ile günlerimize neşe, mutluluk ve sevinç katarken eski dostumuz a/s/l yi tekrar aramızda görmek mutlu etti.

Öncelikle nedir bu omegle bilmeyen dostlarımız için anlatalım.bir chat odası düşünün fakat kimsenin adı yok, site size rastgele bir sohbet arkadaşı buluyor ve konuşmaya başlıyorsunuz, tamamen gizli. ne isim var ne nick var ne bişi var.

Sohbetler genelde hi - hi dan sonra kapatılıyor ya da sizin türk olduğunuzu öğrendiklerinde. Bu noktada 2 durum söz konusu, ilk ihtimal karşıdaki de abazan bir memleketlimiz, ki genelde bu oluyor, belki yabancı hatun düşürürüm de eğlenirim mantığı ile leziz ingilizcesini gösteriyor ...Diğer ihtimal de pek sevgili toprakdaşlarımız o kadar saçmalıyorlar ki konusurken yabancı dostlarımız turkey i görür görmez kapatıyorlar.

Peki biz türkler bu noktada neredeyiz. Evet karı kız peşindeyiz, evet türk genci tanışmak ister eveet geyik yapmayı sever. zaten sohbete direk naber diye başlıyor artık insanlar sonrasında da hangi sözlüktensin, naber baba, işler nası, buralarda Finlandiyalı kızlar varmış hiç denk geldin mi muhabbetleri...

En azından biz sadece bunu yapıyoruz, sitede çok fazla ırkçı, sapık ve mal var. Ayrımcılık diz boyu. Sohbete siz ermenileri katlettiniz diye başlayan insan var yahu, yuh artık...... ha birde suck lı cok lu bişiyden hoşlanırmısın diye soruyolar ki eyvah...

Site sözlüklerin gündeminde özellikle ekşide şu günlerde favori başlık yaran omegle diyalogları.

Omegle düşünce olarak çok güzel, ama malesef biz dünya insanları her şeyin bokunu çıkardığımız için bunun da boku çıktı...ama yine de takılın eğlenin...

www.omegle.com

9 yorum:

  1. internetin türkle imtihanı!

    YanıtlaSil
  2. aga tespit süper. bir de türkler birbiriyle olan sohbetin sonunda "hadi rastgele" diyor.. bunu eklemeyi unutmuşun. hadi rastgele =D

    YanıtlaSil
  3. ben de bir yoklamıştım nedir ne değildir diye.
    bir anadolu insanı diyaloğa "sivas" diyerek başlayınca korktum ama.

    YanıtlaSil
  4. sırf asl yazmak için bile giererim arkadaş ben bu siteye...

    YanıtlaSil
  5. bir strangerla bulnduğumuz şehirleri kafadan atıp tutturmamız üzerine dehşete düşürdü bu site beni :D

    artık ben direkt "asl yazarsan seni öldürürüm" diyerek başlıyorum diyaloglara...

    YanıtlaSil
  6. o.ç yazıp kaçtı, ip sini takip ediyorum çinden ip almış proxy hesabı..

    YanıtlaSil
  7. saatler sonra 'oha insan buldum ' diye sevinerek başladığım bi muhabbet felsefeden , dertleşme konseptine dönerken çat diye bağlantının kopmasıyla son buldu... ( çok acı lan )

    YanıtlaSil
  8. sohbet ve chat Kalpleri Bir Araya Getiren Sohbet Sitesi

    YanıtlaSil