16 Mayıs 2009 Cumartesi

Celal Abi, sana kazak aldım

Celal Pir'i, 0'dan 100'e adlı programlarının Nisan ayı içerisindeki birçok bölümünde aynı çirkin kazakla gördük.
Bazen Cenevre otomobil fuarında, bazen eski bir spor otomobilin içerisinde....

Kararlıydım, ona bir kazak almalıydım. Bu arada o çirkin kazağı da birçok kere ısrarla giymesinin sebebini öğrenmeliydim. Kesinlikle birinin bu konuyla ilgili açıklama yapması ve yakası sünmüş gibi görünen o astronot kazağından Celal Pir'i kurtarması gerekiyordu.

2009 Yapı Fuarına katılıyor olmam bir işaretmiydi yoksa. Celal Abi gelir miydi acaba.

Hazırlıklara haftalar öncesinden başladım ama çok kısa sürede hallettim. Eminönü'nden 5 Liraya
(artı, üsküdardan eminönüne gidiş-dönüş vapur ücreti) çok daha güzelini aldım.

Nihayet fuar başlamıştı, çok heyecanlıydım, Celal Abi artık o çirkin kazaktan kurtulacaktı.
4 gün boyunca fuardaydım ama Celal Abi'ye hiç rastlamadım...
Bu gadadı, bitti...

1 yorum: