16 Haziran 2010 Çarşamba

Beyaz Perdenin Büyüsü: Amerikan Pastası Serisi

İddia ediyorum, Amerikan Pastası filmleri serisinin dünya üzerinde en çok izlendiği yer TSK'ya bağlı kışla ve birliklerdir. Bilhassa da serinin son filmleri. Eğer seriden haberiniz yoksa ben terhis olduğumda 6.sı vardı ve er gazinosu vcd playerında iki akşamda bir oynamaktaydı. İçinde külli miktarda "üniversiteli kız" barındıran ve bu kızların ziyadesiyle çıplak olduğu bir günah serisi. Tabi böyle olunca sevgiye hasret kamuflajlı bedenlerce de tercih edilen bir sinema yapıtı oluyor; olsun da bir şey demiyorum. Bizzat ben kendim bir 5 kere filan izledim "naked mile" adlı 6. filmi. Ha serinin ilk filmleri biliyorsunuz daha bir gençlik komedisiyken, sonradan bunlar bakıyorlar Türk Ordusunda acayip bir talep var, veriyorlar çıplağı ekrana. Az konu, bol çıplak kız; böyle böyle 6. filme kadar geldiler (şimdi baktım, 7.yi de çekmişler)...

Sorun o değil de, bunu izleyen erat sanıyor ki üniversite ortamları gerçekten böyle çıplak kızların ortalıkta koşturduğu bir yer. Buna göre kampüste her gece parti var, bu partilerde kızlar teklif ediyor ve türlü türlü ayıp şeyler yapılıyor. Filmlerde olan bu, askerin inanmak istediği de bu. Sırf bu filmlerdeki üniversite ortamı yüzünden okumadığına pişman olan adamlar var. Ondan sonra da neden muasır medeniyetler seviyesinde değiliz... Neyse...

"Çavuş bu hayatı siz yaşadınız haa..."

Başlarda "yok oğlum öyle değil" diye gerçekleri açıklamaya, mühendislik fakültelerindeki erkek ve kız oranlarını gramaj cinsinden açıklamaya çalıştıysam da beni kaale alan olmadı. Çünkü askerin inanmak istediği o ortam, oranın gerçek olduğu. Sonradan ben de gerçeklerden vazgeçtim zaten. "Oğlum kızlar direk odana geliyor", "ormana bir girsen varya uhuuu, her çalının altında bir faaliyet" gibi ipe sapa gelmez yalanlarla ortamı iyice harladım. Ben yalanı harladıkça erat da çoştu, beni erenlerden belledi, yanımdan yöremden ayrılmaz oldu. Kantine ne zaman girsem bir izzet-i ikram, bir goygoyculuk. Tabi herfiler beni sevdiğinden değil, benim yalan dolan hikayeleri duymak istiyorlar.

"Çavuş şu yılbaşı partisini bi daha anlat hele!"

Evet dostlarım, sevgili izlekler, değerli arkadaşlar; şu an kendimden ne kadar utandığımı bilemezsiniz, ama anlattım. Amerikan pastasında gördüklerimi bizim kampüse uyarlayarak türlü türlü hikaye uydurdum. Benim anlattığım hayali üniversite ortamına göre derse merse girmiyor akşamdan sabaha kadar partilerde çıplak danseden kızlarla oynaşıyorduk. Askerin kafasında bambaşka bir üniversite hayatı oluştu, zaten karışık olan kafaları iyice bulandı. Yalnız, muhtemelen Türk eğitim sistemine de onarılmaz bir darbe vurdum, çünkü kampüs hayatını böyle sanan bu askerler yarın öbür gün çoluk çocuk sahibi olduklarında benim anlattıklarımı esas alıp oğlunu kızını okula yollamayacak, okursa gideceği yer böyle diye düşünecek, öyle ortama çocuk mu gönderilir?

Yarın öbür gün "baba beni okula gönder" kampanyaları neden işe yaramıyor diye merak ederlerse işte bunun müessibi benim ne yazık ki.

aha işte beyle manitalar vardı filmde ama bu giyinik hali...

10 yorum:

  1. abi ormana gitsen var yaaaa:)
    iyi de her okulda orman mı var.

    YanıtlaSil
  2. Jason Statham filmlerinin de yeri bir başkaydı.

    Diğer taraftan "guguk kuşu" "pulp fiction" "snatch" gibi filmleri asker gürühuna altyazıyla izletmişliğim de vardır.

    Daha diğer bir taraftan da geçtiğimiz senenin bozulana kadar izlenen asker dvdsi de "Zohan"dı.

    Saygılar sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. oğlunu yollar, ne de olsa erkek adam elinin kiri kehkehkeh de senin yüzünden bir bilim gadını çıkamayacak şu ülkeden. :(

    YanıtlaSil
  4. sıradan yanıtlıyoprum kankalar:

    @depik bütün o yalanlara inandılar da her kampüste orman olmadığına mı inanmayacaklar?:)

    @AOE abi bilhassa crank filmi de her hafta oynardı, cin mahallesi sahnesinin geri ala ala 15 kere izlendigini gordum.. jason abimiz de ne yaladi manitayi o filmde be...

    @delimezar; abi almanlık cok guzel ama anlamiyoruz diye anamıza bacimiza kufur ediyo olmayasin sakin?

    @jane; cevab veremedim...

    YanıtlaSil
  5. hayatta küfür etmiş bir insan değilim...

    YanıtlaSil
  6. özellikle pes oynarken hiç etmez. bir insan sanal karakterlere neden ana avrat (hatta anane-babane) sövsün ki. çok mantıksız demi delimezar?

    YanıtlaSil
  7. Нey thегe! Do you knοw іf
    they mаke any plugіns to help with SΕO?
    I'm trying to get my blog to rank for some targeted keywords but I'm not seеing
    verу good gains. If yοu know of any please share.
    Apρreciаtе іt!

    Ηere iѕ mу site :: ipad repair malaysia

    YanıtlaSil
  8. hеу therе and thank уou for your informаtion – I
    hаvе definitely picked up anything new frοm гight hегe.
    I dіԁ howevег еxpeгtiѕe sеνеral technical iѕѕuеs
    using thіs ωebѕite, as I exρeгienced to
    rеloаd the site lots οf timеs ρгeѵious
    to Ι сould gеt it to loаd cοгrеctly.

    I haԁ bеen wοndеring if your ωеb hoѕting іѕ OK?
    Nоt that I аm сomρlaіnіng, but ѕlοw loading
    instanсеs tіmes will оften affeсt yоur plаcement in
    gοoglе and cοuld ԁamage yοur high-quаlity scoге
    іf adveгtiѕіng anԁ mаrkеting ωith Αdwords.
    Anyωay I'm adding this RSS to my email and could look out for a lot more of your respective exciting content. Ensure that you update this again soon.

    my weblog - zootoo.com

    YanıtlaSil
  9. Hi therе, I found your blog by wаy of Googlе while searсhіng fοr а relatеd topic, your
    sіte cаme up, it sеemѕ to be goοd.
    Ι've bookmarked it in my google bookmarks.
    Hi there, simply become alert to your weblog through Google, and located that it is really informative. I'm gonna watch out for
    bгusѕеls. I will be grateful for thοse who сontinue this in
    future. A lot of οther pеople will likely be bеnefited from youг
    writing. Cheers!

    mу web blog: https://macbookrepairbangsar.wiki.zoho.com/

    YanıtlaSil