26 Haziran 2010 Cumartesi

Hep Öğretmen Olmak İstemiştim

Ve konser başlar...
Metallica'ya kurşun atan depiğin Rammstein'a son anda kurşun atmayarak tribünden de olsa yerini almasıyla o mahur besteler çalmaya başlamıştı. Akabinde ve detayında yurdum genci übermenş ingilizcesiyle pussy'ye eşlik ederken "peki ya Du Hast?" diye geçirmiştim ki içimden yüzümü kara çıkarmadılar.

1000'lerce takipcimizden bütün konser izleklerine akın akın yayıldını duyduğumuz sözler hep bir ağızdan söylenmeye başlandı. Allahım dedim bu ne büyük mutluluktur. Dünyanın bütün çiçeklerini getirin bana tadında duygulara gark olmuştum adeta.

Ancak bukadarla da kalmadı bu mutluluğum. Alice Ayres'in bu yazısını okuduktan sonra daha da katlandı bu saadet. Saygılar Sevgiler. Nice nice konserlere. Yaşasın Almanlık.

4 yorum:

  1. bizim elimizde sözlerin çıktısı vardı (tabii ki evde kendimiz sayesinde). dedik yüksek alman teknolojisi karşısında mahcup olmayalım.
    iyi ki varsınız!
    bir de, keşke benden resim isteseydiniz. sağ profilden o ben belli oluyor, kezban oluyorum. ben size soldan çekilmişini verirdim. :)

    YanıtlaSil
  2. AOE'yle ben de arkada tam çıkmamışız ama olsun:)

    YanıtlaSil
  3. Çok yaşlı çıkmışsın depik.

    YanıtlaSil
  4. ccc manowar sever ccc

    ccc joey de maio reyis ccc

    YanıtlaSil