20 Mart 2009 Cuma

'Tsuki'ye...


Mütevazi blogumuzu izleyen bir avuç sevenlerimizin arasında biri var ki, anlatılmaz. Hepinizi çok seviyoruz ama 'Tsuki başka. Kendisini çok seviyoruz ama biraz da ikircikliyiz açıkcası kendisi hakkında. (ikirciğin anlamını bilmiyorum, bir kuş ismi olabilir)

'Tsuki bizi takip ediyor ama kendisi Fransız. Profilinden anladım bunu. Tüm profilini inceledim ama tek bir Türkçe kelimeye raslamadım. Hatta izlediği onca bloga şöyle bir baktım, zerre Türkçe yok. Şüphemiz de bu yüzdendir. Şimdi kendisini çok seviyorum ama sormak da istiyorum: "Ne istiyorsun bizden 'Tsuki? Tabii ki çok memnunuz ama anlamak istiyoruz. Geceleri gözümüze uyku gimiyor bunları düşünmekten. Hadi izliyorsun, tamam. İyi de nerden buldun bizi? "

Kusura bakma biraz sinirlerim bozuk, sesimi yükseltmek istemezdim sana karşı. Jötém 'Tsuki, ille de jötém...

3 yorum:

  1. "Tsuki"ye

    Fransaya gelesim var.
    Seni çok göresim var.
    Dersen bana "ne ayak",
    Dileley dileley yar.

    YanıtlaSil
  2. dileley değil, direley olcak

    YanıtlaSil
  3. bence evrenselliğe bir adım attık
    kız mıdır lan acaba?

    YanıtlaSil