23 Mart 2009 Pazartesi

Ne Gömbeymiş arkadaş...

Bu hafta uykusuz dergiden tüm türkiyeye yayılan yazıdır. Fırat budacı bulmuş internet sitesinde de tam metnini yayımlamış. Sosyolojik olarak incelenmesi gereken bir olay var ortada, bu abimizacaba gerçekten kültürünü arttırmak için mi 4 farklı lise okudu yoksa sürekli tasdikname elinde gezdi mi, daha sonra buna aşık olan bayan hoca kimdi,bence ismini verse daha büyük sansasyon olurdu, sonra erol taş devreye girdi, acaba erol taş la bataktı 51di bişiler oynadı mı? O dönemin türk sineması göz önüne alındığında Ne tür filmlerde oynadı acaba? Okuduğu kitap sayısı gerçekte ne, 1001 mi?...

Gömbe Elması

SEÇİM BİLDİRGESİ
AKP GÖMBE BELDESİ - BELEDİYE BAŞKAN ADAYI

Kaş ilçesi Çukurbağ köyü doğumlu olup orta tahsilimi Kaş orta okulunda, Lise tahsilimi ise farklı toplumların kültürünü merak ederek incelemek hemde değişik oğretmenlerden farklı ders verme biçimlerinden faydalanarak kültürümü arttırmak amacı ile 4 ayrı lise den sırası ile Elmalı Lisesi, Fethiye Lisesi, Manavgat lisesi, en son Korkuteli lisesini okuyarak tamamladım Daha sonra Eskişehir F,K,B yani Fizik, kimya, Biyoloji Yüksek okulunu okurken bayan bir öğretim üyesinin bana aşık olması ve bu aşıklığın kavgaya dönüşmesi sonucu okulu terk etmeme zorlanarak okulu bitiremeden ayrıldım. Ancak geri kalan kısımlarının kitaplarını okuyup inceleyerek bu okulu bitirmiş gibi kendimi hazırladım. Hayatımın bundan sonraki bölümü ise İzmir'de Otel İşletmeciliği, İstanbulda Marmara melamin tapak faprikasında yine İstanbulda Lüks Fitil Fabrikasında Teknik elaman ve yönetici olarak çalıştım. O dönemlerde İstanbulda Yenikapıda Erol Taş'ın kıraathanesinde Erol Taş ile tanışarak bir gün bana Sende Çekiçi Bir erkek görünümü ve hareketlerin davranışlarında artist bir karaktere sahip olduğunu söyleyerek sana yadımcı olacağım diyerek yönetmenle tanıştırması sonucunda küçükken hayal edip durduğum artist olma amacına ulaşarak bazı filimlerde rol alarak oynadım.

Gömbe ve Doğal Güzellikleri

Ancak üstün başarımı çekemeyen bazı kişilerçe tehdit edilerek, yalnız biri olmam çevrenin olmayışı nedenleri ile istanbulu terk etmek zorunda kalarak Memleketim olan Antalya Kaş ilçesine dönmek zorunda kaldım. Bundan sonraki Yaşamım ise: Kaş Adliyesinde 11 sene memurluk yaptıkdan sonra, her alanda genel kültürümün Enternasyonel'in üzerinde olması, İlimsel araştırmalarımla kabuğuna sığmayaçak duruma gelerek yapmış olduğum memurluğu küçük görmeye başladım.

Bu zamana kadar okuduğum 1000'i aşkın kitap ile birlikte Dünya üzerinde Yaşamış ve Hala yaşayan devlet ve Uygarlıkların, yönetim ve yaşayış biçimlerini araştırarak Hangi uygarlık ve devletlerin neden daha uzun ve istikrarlı yaşadıkları ve Hangi uygarlıkların daha kısa istikrarsız yaşadıklarını sepep ve sonuçları ile birlikte araştırarak ve bunlardan örnekler çıkararak bir YÖNETİM biçimi ortaya çıkardım.

Gömbe Belediye Meclisi

Bu araştırmalarıma Toplu Yaşayan Arılar, Karıncaların bir arada kavgasız nizasız bir BEY'in yani Başkanın yönetme şekli ile insanlardan daha güzel ve demokratik biçimde yaşayışlarını inçeleyerek geliştirdim. Bu nedenle Türkiyemizin yönetme biçimlerinen katkıda olacağımı kendimde hissederek 1995 genel seçimlerinde milletvekili adaylığımı koydum ancak maddiyetsizlik nedeniyle kaybettim. Bu arada Avrupa'ya nazaran Türkiyede paran varsa varsın Paran olmassa Ne kadar akılı olursan ol ne kadar bilgili olursan ol Sen de yoksun paralasını anladım. Bundan Sonra Yine Kendi imkanlarımla Güzel Türkiyemizin Her bir Yanını Evliya Çelebi misali adım adım gezerek Yörelerdeki Toplumların Yaşayış ve Kültürlerini, Ayrıca anadoludaki yaşamış olan uygarlıkların bu güne dek bıraktıkları kültürü ve yapıtlarını inçeleyerek notlar alıp dökümanlar yaptım.

Bu gezi sonuçunda Kendi Kalemimden DERLEDİKLERİM adı altında roman yazmaya başladım hala bu romanı bitirmeye alışıyorum. Bu romanı öyle bir özenle hazırlıyorumki okuyucuların kitabı okudukça bir daha okuyası geleçek şekilde,sürüklenip gideçek şekilde farklı bir yazış biçimde hazırlıyorum. Bu arada senoya yazma çalışmalarımada başladım. Anadoluda gezdiğim Yerlerdeki bütün belediye çalışmalarını Hoşuma giden Şehirlerin planlarını, Buna ilaveten Güzel görünümlü Avrupa kentlerinin pilan ve yerleşim biçimlerinide inçeleyerek kendimde tam belediye başkanı görevini yapabileçek bir şeylerin oluştuğunu hissederek, yeni kurulacak GÖMBE Beldesinin eşi ve benzerine az rastlanan dünyanın dikkatlerini üzerine çeken, her gün her zaman basın ve Televizyonda bahsedilen şirin ve görkemli bir şehrin temel taşlarını kısa bir zamanda meydana getireçek vasflar sahip olduğuma güvenerek bu beldenin Yani GÖMBE'nin belediye başkanlığına soyundum. Gömbe halkına şimdiden müjdeler olsun. Bu fırsatı kaçırmayacak olan gömbe halkıdır. Sayın Sevgili GÖMBE halkına sesleniyorum bu bir fırsattır. Bu vasıflara sahip, bu denli akıllı ve kültürlü bir Belediye başkan adayını Tirilyonlarca para verseniz, veya çok önçeden sipariş etseniz yine bulamazsınız. İyi düşünülmesi lazım olan bir konu. Kaş belediye Başkanlığını GÖMBE'ye değiştim. Yani Kaş'ı GÖMBE'ye feda ettim. anlarsanız bu işe giriştim Takdir, ve Düşünme,Karar verme sevgili
GÖMBELİLERİNDİR.

1 yorum:

  1. gömbeliler ne kadar şanslı ya. böyle bir aday bizim belediyemizde olsaydı keşke.

    YanıtlaSil