14 Nisan 2012 Cumartesi

Evdekendimiz'de Büyük Derbi: BJK-GS

Evvvet sevgili izlekler. Nefesler tutuldu. Gözler kulaklar İnönü'den gelecek gol haberlerine kitlendi. Tabi blog olarak Beşiktaş ve Galatasaray'lı olmamızdan ötürü bu derbinin bizim için ayrı bir önemi var, uzun süredir beraber izleyip küfürleşemesek de.

Biz de hepsi ayrı diyarlarda olan blog yazarlarımıza bu maçı sorduk.

Marvadam: "Ben 2-1 yeneceğimizi düşünüyorum. Sabri'nin golü var. Karnım aç."


AOE: "Hertürlü Beşiktaş alır. 3-1 olur. Avrupa fatihiymiş Galatasaray..."

Onkaplan: "Oncelikle bana bu fırsatı verdiği için AOE'ye sonsuz sevgi, saygı ve teşekkürlerimi sunmayı bir borç bilirim. Bilirsiniz ben objektif bi insanımdır. Takım, ırk, din, dil gözetmem bu tip konularda. Bu minvalde nerden baksan 3-0 gibi duruyor skor."

Depik: "Silah altında benim bu tür kritik maçlar konusunda yorum yapmam ne kadar doğru bilemiyorum. Ancak her zaman olduğu gibi Galatasaray şanlı tarihine yeni bir zafer ekleyecektir. Beşiktaş'ı inönü'de yenebilmek bizim için en az UEFA kupası kadar önemli bir başarı. Umarım şansımız yaver gider. 1-0 GS. Komutan çağırıyor."

Delimezar: "Bildiğiniz gibi bu blogda her zaman son sözü ben söylerim. Söze başlamadan önce bilmenizi isterim ki "Avrupa fatihiymiş Galatasaray...." Buna ek olarak depik ve marvadam'ın futboldan ne kadar anladığını yukarıdaki yazılarda görüyorsunuz. ilkyarı sıfır, ikinci yarı 3-1"

Yazarlarımızın yorumarı böyle sevgili dostlar. Gelelim marvadamın kendince yaptığı paint terk çalışmalarına. Kendisi kendi bakış açısıyla bize derbi hakkındaki düşüncelerini ifade etmeye çalışmış.

"Marvadam'ın 11'in katları adlı çalışması."

Saygılar, sevgiler. Hepinizi öptüm.
Evdekendimiz spor müdürü AOE.



3 yorum:

  1. 2. resmi şununla değiştirebilir miyiz acaba objektif olmak adına? http://tinyurl.com/crb986h

    YanıtlaSil
  2. Phothop terk ekolü tam gaz devam ediyor.

    YanıtlaSil
  3. isyeeaaaaannnn... huseyin gocek akilli olsun!

    YanıtlaSil