16 Ağustos 2009 Pazar

Anket değerlendirmesi: Hangisi daha tatlı?

Gençliğin kafa yapısını anlama yolunda her geçen gün daha da ilerlediğimiz araştırma köşemizde yine birlikteyiz Evde kendimiz'ciler. Bu sefer şaşırtmaca olarak birden fazla şıkka oy verebileceğiniz bir anket hazırladık, siz de hemen düştünüz anasını satayım. Gerçi ben tüm şıkların aynı oyu alacağından korkmuştum.

Gördüğünüz gibi "baldız", açık ara, en çok oyu alan şık oldu. Buradan genç kızlarımızı uyaralım hemen: eğer kız kardeşiniz varsa sevgilinizi onunla yalnız bırakmayın! Sonra "bayram değil seyran değil, enişte beni niye öptü?" diye gelmesin kız kardeşiniz. Ekşi sözlük yazarlarının favorileri olan nutella ve uludağ limon da hemen hemen aynı oyu almış. Çoklu oy kullananlar burda belli oluyor işte. Bu anketimizin de gerçekçi mıknatısı bu iki şıktı, gördüğünüz üzere. Gençliğimizin ne kadar apolitik, vurdumduymaz olduğunu anladım ben bu oylardan, yazık. Gerçi bal dururken bu ikisi tatlı sayılmaz ama, bal da baldızın etkisi altındaydı kesinlikle. Kayınçoya ise tüm oyları ben verdim zaten. Cinsel tercihimi sorgulamayın. Her şey cinsellik değil. İnsan kayınçosuyla gezecek, tozacak, yeri geldiğinde rakı içecek.

Değerlendirmemize son verirken, sizlere türk halk müziğinin güzide bir dörtlüğüyle veda ediyorum:

Oğlan mailem oğlan
Sözüne de kavilem oğlan
Enişte bana pişt demiş
Yalan aslanım yalan (yalan güzelim yalan)

12 yorum:

  1. tatlı mıyım ewt baldız mıyım hayır:)

    YanıtlaSil
  2. kelebek, nutella da değilsin:)

    YanıtlaSil
  3. nooluyo bana ya. gülücükler falan...

    YanıtlaSil
  4. ben hem baldızım hem nutellayım ama nolcak.

    YanıtlaSil
  5. heheh ne mutlu sana:) peki nutella olmayanlar için de bi öneriniz var mıdır

    YanıtlaSil
  6. yorumlar iyiydi :D de ben buna da ne oy verdiğimi unuttum. uludağ limonata demiş olabilirim bu aralar onu çok seviyorum. nutellayı da severim ama artık herkes nutella nutella diyip dolanıyo ortalıkta. herkesin sevdiği şeyleri sevmem. nutella böğğk

    YanıtlaSil
  7. eski sevgilimin 2 erkek kardeşi vardı, ikisine de hastaydım. bu cevap seni tatmin edecektir.

    YanıtlaSil
  8. o kadar hasta değilmişin, ki uludağ limonataya oy vermişsin.

    YanıtlaSil
  9. hastaydım ama arada sevdiğim olduğundan hep gem vuruyordum. sonra ayrılınca da banane onun kardeşlerinden şeyi oldu tabi. şimdi de ortada kayınço filan olmayınca, mecburen limonata. hayır lütfen inan ama hasta olduğuma nolur:(

    YanıtlaSil
  10. hahahahhahahah. tamam tamam, inandım. kızma hemen

    YanıtlaSil