2 Ağustos 2009 Pazar

Ocağımı yıktın 3G

Bu yazı yetişkinler içindir. 18+ ve 60- yaş grupları okuyabilir. Berkecan, sen okuma!

3G sonunda geldi. 3G ye geçen 121. ülke olarak acayip gurur duyduk bu işten, zira teknolojide çok ileri olduğumuz ortaya çıktı. Bu teknolojinin en büyük nimeti sayılabilecek şey de görüntülü konuşma yapabilmek, bildiğiniz üzere.

3G'nin faaliyete geçtiği ilk akşam kız arkadaşımla telefonda konuşuyoruz. Kısa bir "Nasılsn, iyi misin? Ben iyiyim sen nasılsın? İyi benden de, senden naber?" den sonra "Üzerinde ne var?" kısmına geçtik. Zira kendisiyle düzenli telefon ilişkimiz var. Yan yanayken olmuyor. Her seferinde bir punduna getirip elimi atma denemelerimi ustaca manevralarla bertaraf ediyor. Akşam namazı okunma üzereyken de eve gidiyor.

Neyse efendim... Dedim "Üzerinde ne var?", dedi "Kırmızı geceliğim hihihihi...". Dedi "Senin üzerinde ne var?", dedim "Siyah, vücuda oturan gömleğim.". Birden "Aaaaaaaa bugün 3G çıktı. Dur görüntülü arayayım.". "Ne gerek var? Böyle daha güzel. Öyle işin büyüsü bozulur..." demeye kalmadan suratıma kapadı.

Üzerimde siyah, vücuda oturan gömlek var dedim ama ne bileyim görüntülü arayacağını. Cevap vermesen olmaz. 3G'ye kaydolduğumu da biliyor. Üstümde de sadece çatal atletle beyaz külot, yaymış oturuyorum evde. Atlet hem teri alır, hem belden soğuk yemeyi önler. Her mevsim giyeceksin. Büyük kolaylık. Kızlar pek sevmez o ayrı.

Gömleği giymeye vakit kalmadan aradı. Mecburen açtık telefonu. Dedi "E sen görünmüyorsun, ışığı açsana!", dedim "böyle daha iyi değil mi?". İllede ışığı aç diye tutturdu, açtım ben de. Bir baktım bunun üstünde hakkaten kırmızı gecelik. Yanındaki karede çatal atletle ben. Bunun bir suratı düştü. Böyle bir soğudu birden. "Atlet teri alıyor, hem belden soğuk yemiyorum. Şimdi yavaş yavaş atletimi çıkarıyorum. Heyecanlanıyor musun?" falan dediysem de pek işe yaramadı. "Annem çağırıyo" dedi ve suratıma kapadı. 3 gündür de çeşitli bahanelerle telefonda adam gib konuşmuyor, buluşma tekliflerini reddediyor.

3 yorum:

  1. teknolojinindebokucikti@ücgemail.com

    YanıtlaSil
  2. tabi çatal atlet olmamış, kahrolsun 3g.

    bu arada dünya saatlerinde lüleburgaz2ın bulunmasını üzerime aldım. teşekkürler, teşekkürler...

    YanıtlaSil
  3. 3g yüzünden arası açılan sevgililer biliyorum; daha nicelerini.

    YanıtlaSil