9 Şubat 2009 Pazartesi

Hulk otobüsü

Halk otobüsü halkın bindiği otobüsse, Hulk otobüsü de Hulk'ın bindiği otobüs oluyor diyebiliriz. Fakat öyle değil. Otobüsün kendisi Hulk oluyor. Şöförünün Hulk'a dönüştüğünü düşünürsek, aslında Hulk'ın bindiği otobüs de oluyor bir bakıma.

Kusura bakmayın çok ağır konuşacağım şimdi. Sayın Halk otobüsü şöförü Hulk abiler! Allah bin türlü belanızı vermesin emi. Adam olun ulan adam!

Biraz Hıncal Uluç'çuluk yapayım. Pazartesi sabahı saat 9 sıralarında okmeydanı ssk önündeki 54K şöförü, sağımdan sağımdan sıkıştırdı da sıkıştırdı beni. Bu şerefsizden iki boy öndeydim, sağ arkamdan geldi, beni sola doğru sıkıştırdı ve önüme geçmeye çalıştı. En son yol verdim de karşı şeritten gelen araca veya araçlara çarpmadım. Neyse önüme geçti bu. 20 metre ileride yolcu almak için durdu. "Ulan be şerefsiz" dedim. "yolcularını ben mi kapacam?". Hadi ekmek parası derdindesin. Zaten adım adım ilerleyen trafikte beni zorla geçmenin ne anlamı var. 20 metre ilerde duracaksın zaten.

Bu ve bunun gibi birçok olay trafikte Halk otobüslerine ana-avrat dümdüz gitmemize neden oluyor "haklı olarak". Aha da böyle girersin oraya buraya.
Şöyle bir manzara görsem zerre üzülmem şu otobüsün şöförüne. Arabanınkine yazık ama beter olsun bu otobüslerin şöförleri. İçlerinde iyileri yok mu? Bana ne! Kimseyi tenzih etmiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder