20 Aralık 2010 Pazartesi

Blogculuk öldü mü?

"Thrash metal öldü mü?" gibi oldu bu da ha. Zamanında böyle rak mak ortamlarında muhabbet döner dolaşır mutlaka buna gelirdi kankalar; yok thrash öldü vay metalika çok bozdu falan fıstık... Bir sürü işe yaramaz muhabbet yani anlayacağınız.

Neyse işte blogculuk da öldü bence abi; ölmese de ölecek, yakındır. Tarihsel misyonu bitti artık, kimse okumuyor yazmıyor. Bak evdekendimiz bile twitter'a geçmiş, ne bileyim feyse link vermiş....

Feyse şeyapın lan beni de. kızlar filan varmış feyste, ortam oluyomuş. Tvittırın olayını daha tam anlayamadım, onu sonra yaparız...




thrash metal ölmedi yaşıyor, uygarlık yarışında bayrağı o taşıyor

10 yorum:

  1. Ben de senin bu yazını bekliyordum.
    Bambaşka geliyoruz,
    dağlardan tepelerden aşıp,
    ağır sanayi hamlesiyle,
    topumuzla,
    tüfeğimizle,
    5TB harici diskimizle geliyoruz.

    YanıtlaSil
  2. ben bizzat cenazesine gittim blogculuğun.

    şimdi tavukçulukta para var diyorlar.

    YanıtlaSil
  3. tavuk işinde güzel para var abi, 100 milyara guzel bi ciftlik kurar yolumuzu buluruz benden soylemesi...

    YanıtlaSil
  4. boşver sen, en iyisi mandıra.
    mandıra mandıra ye beni hiç doyamadım tadına.

    YanıtlaSil
  5. 100 milyarı bulduk da...

    YanıtlaSil
  6. Delimezar'la espiri dünyası.

    YanıtlaSil
  7. seni feyse şaapmadılar diye hemen blogculuğu öldürmeye gerek yok azizim.
    o değil de blogculuk ölmese bile delimezar sayesinde sürünecek haberiniz olsun.

    YanıtlaSil
  8. ben öldürmedim zaten, sen ben hepimiz öldürdük onu!

    YanıtlaSil
  9. e ben -kendime payıma- ağzıma sıçayım o zaman. :(

    YanıtlaSil