23 Aralık 2010 Perşembe

aynı anda delimezar (anladığın kadarı ile...)

şaka len.

13 yorum:

  1. "delimezar'la gündeme yavşak bakış"

    YanıtlaSil
  2. en azından bi yazı yazdırabildik böylece.

    YanıtlaSil
  3. mide ile anca bu kadar oluyor demek ki. =)

    YanıtlaSil
  4. "o esnada onkaplan" diye girecektim ben de ama vazgeçtim..

    YanıtlaSil
  5. neden vazgeçtin abi? çünkü sen insansın.

    YanıtlaSil
  6. bir nebze olsun arkadaşlarımı gülümseteyim dedim suçlu oldum.
    bileklerimi keseyim o zaman.

    YanıtlaSil
  7. bak o zaman çok güleriz işte. ama ayak bileklerini kesecen

    YanıtlaSil
  8. ama önce aşık olması lazım. sırayı karıştırırsa bir anlamı olmaz.

    YanıtlaSil
  9. ayak bilekleri mi?
    kurbanlık dana mıyım ben.
    deviremedikleri hayvanın ayağını kesiyolar ya zaaar.

    YanıtlaSil
  10. bi önceki yazıda da çok garip ha. son ana kadar bi geyiğe bağlanıcak diye bekleyip geyiğe bağlanmaması falan.

    YanıtlaSil
  11. evdekendimiz'den acımasız gerçekler.

    YanıtlaSil
  12. sübhanallah kardeş ibretlik bir paylaşım

    YanıtlaSil