14 Temmuz 2010 Çarşamba

Anket değerlendirmesi: Temamız?

Bayağıdır yapamadığım anket değerlendirmelerine yenisini ekliyorum sayın Evde kendimizciler ve tesadüfen bloga girenler. O tesadüfen girenlerin google'a "şimdi seks!" yazıp girdiğini de belirtmek isterim. Seks isteyen ve bunu hemen isteyen internet kullanıcısından, umutlarını boşa çıkardığımız için özür dileriz.

Konumuza dönelim... Biliyorsunuz bu köşede toplum ve daha çok gençlik üzerine, anketlerimiz aracılığıyla, değerlendirmeler yaparım. Her biri birer manaya gelen şıklarımızın seçilme oranında gençlerin ve toğlumun genel durumunu gözler önüne sererim. Fakat bu sefer kendimizle alakalı bir anketti. Hemen değerlendirelim.
Öncelikle bunun en geniş katılımlı anketimiz olduğunu belirteyim. toplamda 152 oy kullanıldı. Bunların 50'sini falan ben kullanmış olsam, 100 oy gayet iyi. Çıkan sonuçta anket öncesi yazdığım yazının da payı var büyük ihtimalle, ki zaten amaç da oydu. Sonuç beni sevindirdi açıkcası. Hem Evde kendimizcilerin, düşündüğüm gibi, bizimle aynı şekilde düşündüğünü anlamış olduk, hem de temaydı fonttu falan uğraşmak zorunda kalmadık. O yazıyla beraber düşününce aslında değerlendirmeye çok da gerek yok. O yüzden bir fıkra falan anlatayım bari. Çok da boş olmasın yazı.

Dursun Temel'e "Haçan Temel, ben şimdi eve gidip senin karınla yatsam ne olur?" demiş. Temel de "Ödeşmiş oluruz" demiş. Sonra da eklemiş "Haçan ne demek lan?"

fotoğraflar: print screenlen yaptım.

8 yorum:

  1. ahahah print screenlen yaptım nedir ahaha

    YanıtlaSil
  2. ya kesinlikle öyle. gelen tema için mi geliyo, okuyup geçsin fjgkjf ler.. ben çok saçma buluyorum tema değiştirin diyip duranları.. sanane?

    YanıtlaSil
  3. little, sorumlu blog anlayışı foto kaynağını yazmayı gerektirir. nerlerdesin lan sen? ne yorum ne bişey? okul bitti mi?

    bidost, dimi ya:)

    YanıtlaSil
  4. paul'e sormuşlar "boynun niye eğri". o da demişki "ispanya".

    YanıtlaSil
  5. "Varoluş özden önce gelir."
    Varoluş Özden

    YanıtlaSil
  6. bir anket, sonrasında da yazıyla oyalayamazsınız on gün boyunca beyim!

    YanıtlaSil
  7. Jane, tam da yeni yazı yollamadan önce...

    YanıtlaSil
  8. çokolat krizi gibi bir şey bu azizim :)

    YanıtlaSil