22 Nisan 2010 Perşembe

Gotik Olmuş Gidiyorsun

Geçen gün kardeşim geldi, "abi" dedi "senin eski manitayı gördüm kızılayda, gotik olmuş gidiyordu"... Önce şaka yapıyor sandım, inanmadım yıkıldım. Sonra açtım korsan facebook hesabımdan (evet, korsan hesap; arkansaslı chuck norris diye biri bir gün size mesaj atarsa şaşırmayın hanımlar) baktım. Gerçekten de gotik olmuştu, hatta gotik olmakla kalmamış gotiğin önde gideni olmuş, şahı olmuş; bununla da yetinmemiş şahbazı dahi olmuştu.

Vay arkadaş dedim bu yaştan sonra gotik mi olunur, şu makyaja bak hele. Hadi makyajı da geçtim, bir ton da gotiksel şiir yazmış, yazı yazmış; karanlıklar, uçurumlar bilmem bir şeyler... Bir zamanlar beraber Manowar dinlediğim kadın ne hale gelmişti; yaşanmışlıkları hatırladım, hüzünlendim; gittim yamaha orgumun başına oturdum bir yandan şarkımı söyledim, bir yandan ağladım:

gotik olmuş gidiyorsun
bana veda ediyorsun
sorunluyum ben diyorsun
ağlamamak elde değil

kollarında file bezin
neden sustu piercingli dilin
dün thrashçiydin bugün gotik
ağlamamak elde değil

dudağına teller takıp
sulu bira gibi akıp
pudralı yüzüne bakıp bakıp
ağlamamak elde değil

Cengiz ağabeye saygılarla

Kalbimizdesin ağabey... muhabbet ve sevgi ile...


not: ben bu "gotik olmuş gidiyorsun" şarkısının sözlerini başka bir internet sitesinde de yazmış idim; olur da görürseniz vay onkaplan buradan afırtmış diye kınamayın; hakir görmeyin, o da benim...

6 yorum:

  1. şu soldaki onkaplanın sen olduğunu ve yamaha orgun başına geçip gotikolmuşgdiyorsunu çaldığını hayal etmek çok eylenceliydi kardeş. bi de, "aa sen sözlükçüymüşün!"

    YanıtlaSil
  2. evet, orgun basina da ayni oyle gectim, gunluk hayatimda da tam bir istanbul beyefendisi gibi dolasiyorum cunku ben. oyle bir terbiyeyle buyuduk biz, esk,den beyogluna kravatsiz cikani ayiplardik, simdiki gencler oylemi a?

    YanıtlaSil
  3. yalniz sozlukteki on kaplan ben degilim...

    YanıtlaSil
  4. emo da olabilirdi, duygusal takılmalar, ağır bunalımlar falan.
    hani belki, teselli olur diye =)

    YanıtlaSil
  5. dogru kedi kardes, beterin beteri var...

    YanıtlaSil
  6. biliyorum çünkü sen alpinsamuraymışsın

    YanıtlaSil