3 Haziran 2009 Çarşamba

Uykusuz 06-05-09

Malum mahalle baskısı sebebiyle tez zamanda yeni bir giriş yapmak icab etti. Bu olay memleketimizin henüz bazı şeyleri kaldıracak seviyeye gelmediğinin de açık bir göstergesi... Geniş kitlelerin rol modeli "depik" ve kanaat önderlerinin de baskısıyla bu kelamları etme ihtiyacı duydum.

O değil de Umut Sarıkaya'nın karikatürlerine yaptığı kenarlık karikatürlerden, özellikle de sığ mizah tadında olanlardan pek bir gülümsetiyor beni. Bazılarını da tarihin tozlu raflarına gömülmeden buradan tekrar tekrar hatırlatayım dedim.

Sararan bıyıkların, kırçıl seslerin dostu Maltepe'ye (Samsun'u da unutmamak lazım) de selam etmeyi unutmamış sayın Sarıkaya.

3 yorum:

  1. ulan hadi biz geri kafalıyız diyelim. dünyanın hangi memleketi o çapta bir taşak için hazır?

    YanıtlaSil
  2. ben karabuk yenice den olcay akman selamlar saygılar bu arada devrekte de 2 yıl bulundum hadi eyw.

    YanıtlaSil
  3. oo hoşgeldin hemşerim.

    YanıtlaSil